سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کتاب پیام گم گشته

کتاب پیام گم گشته 

کتاب پیام گم گشته به روایت سفری عجیب که این فرصت را به ما میدهد که تا دانش و خرد مربوط به فرهنگی باستانی را کشف کرده و پیام تاثیرگذار آن را داشته باشیم کتاب پیام گم گشته با الهام از تجربه واقعی نویسنده خانم مارلومورگان نوشته شده است و مترجم کتاب خانم الهه کیان فر است بلکه کتاب پیام گم گشته فقط یک دست نوسته ساده نمی باشد بلکه کتاب را به عنوان یک رمان نیز فروخته شده است.

 

کتاب بر گرفته از چه چیزی است ؟

کتاب پیام گم گشته بر گرفته شده از یک قبیله کوچک بومی در صحرای استرلیا به نام ابوری جینی ها است که با مشکلات قانونی و حقوقی روبه رو نشوند نوشته شده است بلکه نویسنده اطلاعات  تاریخ مفیدی را ارائه داده است.

 

?

.

هدف از نوشتن کتاب ؟

کتاب پیام گم گشته اطلاعات تاریخی مفیدی را ارائه داده ام تا مجبور نباشید به کتابخانه بروید و لازم نیست حتما به استرالیا سفر کنید در این کتاب در مورد وضعیت امروزی این بومیان استرالیایی را می توان با زندگی سیاه پوستان در آمریکا در شهر های مختلف و مناطق خاصی که زندگی می کنند و آنها بیشتر بی کار هستند و تعداد کمی از آنها بیکار هستند و فرهنگ در این بومیان از بین رفته است مثل آمریکایی ها که خود را از عقیده مقدس خود را منع کرده اند.

 

خرید کتاب پیام گم گشته 

شما به راحتی تمام میتوانید از سایت تهران بوکر کتاب را خریداری کنید و درب منزل خود دریافت کنید تهران بوکرارایه دهنده بهترین خدمات انلاین در زمینه کتب میباشد. 

 

مردم برای یافتن چه چیزی تلاش می کنند ؟ 

مردم سعی دارند که فرهنگ و روابط  نژادی را بهبود ببخشند در کتاب پیام گم گشته اشاره شده است به مردمی که در منطقه ای گرم و خشک استرالیا است و به نژاد توجهی ندارند ولی آنها به افراد دیگر و محیط زندگی خود اهمیت زیادی می دهند.

 

کتاب بیان گر چه داستانی است ؟ 

کتاب پیام گم گشته بیانگر داستان هایی است که بلکه اغلب در داستان ها  شنیده شده است ولی بر حسب واقعیت است که هیچ اطلاعاتی در مورد فرهنگ و معنای تمدن و انسانیت هنوز زنده است رخ بدهد.

 

کتاب پیام گم گشته ?

کتاب پیام گم گشته

کتاب نشانگر چه چیزی است ؟

نشانگر سطح بالایی از آگاهی ماست وجایگاه هر یک از انسان ها را به درستی گفته و هر یک می توانند با خواندن کتاب پیام گم گشته جایگاه انسانی خود را به درستی پیدا کنند.

 

پیام گم گشته چگونه کتابی است ؟

کتابی مفهومی است که آگاهی هر یک از مردم است و نباید به هیچ عنوان کسی را از روی ظاهر قضاوت کرد و به انسان ها می آموزد که در آن محل و مکانی که که زندگی می کنید باید به همه ی چیزهایی که وجود دارد و یا اتفاق می افتد توجه داشته باشیم.

 

کتاب بر چه اساس نوشته شده است ؟

کتاب پیام گم گشته بر اساس تجربه معنوی  شگفت انگیز خود نویسنده که در سفری به استرالیا است که در آنجا با قبیله اسرار آمیز و عجیبی بر خورد می کند که سفری به کائنات و کشف اسرار جهان هستی را تجربه می کند. که خانم مورگان در این سفر با عقاید، مدل زندگی کردن و توانایی های ماورائی افراد این قبیله آشنا شده و نحوه ارتباط آن ها با دنیای خود و جهان هستی را فرا می گیرد و اینگونه است که آسیب های زندگی شهری و مدرن را آن طوری که خود هستند به وجود آورده اند و آنها را می شناسند.

کتاب پیام گم گشته?

کتاب پیام گم گشته

پیام نویسنده به مخاطب ؟

بعضی از مردم تمایل زیادی به سرگرمی و هیجان دارند اگر شما جزء این دسته از افراد هستید، پیشنهاد می کنیم کتاب پیام گم گشته را بخوانید و لذت ببرید این شاید برای شما مانند یک داستان به نظر بیاید، اما بسیار جذاب خواهد بود و مطمئن باشید که ارزش کتاب خیلی بیشتر از پولی که برای خرید کتاب پیام گم گشته پرداخت می کنید است.

 

قانون جهان هستی در کتاب پیام گم گشته ؟

یکی از قانون هایی که در جهان هستی وجود دارد و در کتاب پیام گم گشته به آن اشاره شده است این است که همان گونه که کتاب را دستان و انگشتان ورق می زنید شخصیت های موجود در آن قلب شما را لمس می کنند شاید زبان گفتاری من یکی باشد ولی زبان حقیقت موجود در آن نا محدود است و یکی نیست زیرا درک هر کسی فرق دارد. و نویسنده پیشنهاد می کند که این پیام را بررسی کنید و معنی که به شما می دهد را درک کنید و چیزهای دیگر را رها کنید.

 

اشاره به یکی از فصل های کتاب

کتاب پیام گم گشته فصل سیزدم به نام شفا بخش اشاره می شود و به این گونه است که مردم صحرا نشین در زمینه بیماری ها و جراحت ناشی از حوادث افراد بر انسان هیچ اطلاعاتی ندارند ولی من معتقد هستم که هر کاری و یا هر چیزی که آن ها انجام می دهند نیز در دانش ما توجیه علمی دارد و تفاوت ما با صحرا نشینان در این است که ما تلاش می کنیم دستگاهی بسازیم ولی آنها بدون برق همان کار را انجام  می دهند.