سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کتاب مامان و معنی زندگی

کتاب مامان و معنی زندگی

کتاب مامان و معنی زندگی ازسناریوی اروین یالوم که یک سناریوی غمباری است، و هدف از ترجمه کتاب مامان و معنی زندگی این است. و در وهله اول حالت آموزشی، درمان و روانپزشکی دارد که لقب کتاب مامان و معنی زندگی را نیز کتاب روانپزشکی نامیده اند.تهران بوکر ارایه دهنده بهترین کتب میباشد که به راحتی میتوانید خرید اینترنتی خود را انجام بدهید و درب منزل تحویل بگیرید.

 

هدف از نوشتن کتاب مامان و معنی زندگی

هدف این است که هر انسانی در زندگی خود به مشکلاتی بر می خورند که که هر یک راه حل هایی را برای خود دارند و ما نمی توانیم قضاوت کنیم که راه حل های آنها درست نیستند بلکه آنها را می پذیریم. ولی کتاب مامان و معنی زندگی با تعریف کردن چند داستان تا حدودی به ما کمک می کند که چگونه از پس مشکلات و یا از چه  راه حل هایی استفاده کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم.

 

هدف ها به چند دسته تقسیم شده است

در کتاب مامان و معنی زندگی اشاره شده به هدف انسان ها برای ادامه زندگی خود که به سه گروه تقسیم بندی شده است، به نام برنزی،نقره ای و طلایی طبقه بندی شده است. گروه اول کسانی هستند که زندگی را مانند میدان جنگ می بینند که می جنگند تا پیروز شوند، گروه دوم کسانی هستند که نا امید هستند نسبت به رویای خود و آنها خود را رها کرده اند و تلاش می کنند برای موفقیت دیگران ولی خود نیز در رنج و عذاب هستند چون برای خود هیچ هدفی ندارند و فقط تلاش می کنند برای بدست آوردن هدف های دیگران و گروه سوم کسانی هستند که تمام تلاش خود را برای بدست آوردن قدرت، ثروت، موفقیت و یا حقیقت ها صرف می کنند در بعضی هم نیزدیده می شوند که تمام وقت خود را در راز و نیاز با خدا و خود هستند.

کتاب مامان و معنی زندگی?

کتاب مامان و معنی زندگی

 

هدف اصلی از نوشتن کتاب

هدف اصلی از نوشتن کتاب مامان و معنی زندگی این است که انتقال تمام حس های انسان گرایی، ارتباط هم دلی و هوش هیجانی است که به عنوان کتاب روانپزشکی نیز معرفی شده است. کتاب مامان و معنی زندگی نیز در شناخت همه ی ابعاد وجودی در چهار بعد بیولوژیک، روانی، اجتماعی و معنوی است، که در ایران به عنوان یک رویکرد در روانپزشکی معرفی شده است.

 

خلاصه داستان های مامان و معنی زندگی

در کتاب مامان و معنی زندگی به چند داستان اشاره است که همه ی انسان ها نیز می توانند به درک اصلی و لذت بردن کتاب مامان و معنی زندگی بپردازند ترجمه کتاب مامان و معنی زندگی توسط سپیده حبیب انجام شده و به صورت خوب و روان ترجمه شده است. همان طور که گفته شده ما می خواهیم به معنی و مفهوم کتاب به صورت خلاصه داستان هایی را که در کتاب مامان و معنی زندگی نقل شده است شرح می دهیم که یک پیش زمینه در کتاب مامان و معنی زندگی نیز داشته باشیم.

 

کتاب مامان و معنی زندگی?

کتاب مامان و معنی زندگی

داستان اول : مامان و معنای زندگی

در مورد شخصی است که در آن نقش اول شخصی است که همه ی کارهای خود بر حسب گذشته خود انجام می دهد و در گیر گذشته است و نمی دانند چرا و می خواهد پاسخی برای برای این مشکل پیدا کند.

 

داستان دوم : ملاقات با پائولا

این داستان بر حسب واقعیت گرفته شده است وماجرای زنی را روایت می کند که سرطان داشت.

 

داستان سوم : آرامشی از جنس آرامش جنوبی

در یکی مراکز درمانی بیماری بستری شده بود که بقیه بیماران را با نوع بیماری خود و پزشک ها را با هر دو آن ها آشنا می ساخت و جنبه مثبت و خوبی که دارد به این گونه است که بیمار را با جسم خود آشنا می کرد. در این داستانی که نقل شده در کتاب مامان و معنی زندگی امید دادن به بیماران و جنگیدن با بیماری و در آخر پذیرفتن مرگ است.

کتاب مامان و معنی زندگی?

کتاب مامان و معنی زندگی

 

داستان چهارم : هفت درس پیشرفته برای درمان سوگواری

داستان یک خانومی است که شوهر خود را از دست داده است یالوم در هفت راه حل که گفته شده است باعث می شود که اگر از این هفت درس در زندگی خود به کار ببرد رنج ها و سختی های خود را کاهش بدهد در این داستانی که در کتاب مامان و معنی زندگی نقل شده می توان به عنوان یک راه حل استفاده کرد.

 

داستان پنجم : رویارویی دو گانه

داستان یک خانوم است که در زندگی اجتماعی خود بر اساس تجربیات تلخی که در دوران کودکی به وحود آمده است که باعث شده او دیگر نتواند با کسی در ارتباط باشد و به کسی اعتماد کند و این داستان واقعی نیست و داستانی که در کتاب مامان و معنی زندگی تعریف شده یک داستان تخیلی است.

 

داستان ششم : طلسم گربه ی مجارستانی

داستانی که در کتاب مامان و معنی زندگی  نقل شده است در مورد بیمارانی که تصمیم میگیرند که دیگر درمان نشوند. و این داستان بر حسب واقعیت نوشته نشده است.

قیمت کتاب مامان و معنی زندگی 

قیمت این کتاب بسیار مقرون به صرفه میباشد. هزینه کتابخوانی این روز ها با افزایش قیمت دلار و کاغذ افزایش یافته است اما این افزایش در مقابل سایر کالا ها بسیار کم میباشد. شما میتوانید کتاب مامان و معنی زندگی را با کمترین قیمت از سایت تهران بوک تهیه فرمایید .

کتاب مامان و معنی زندگی?

خرید کتاب مامان و معنی زندگی 

شما با خرید کتاب مامان و معنی زندگی میتوانید یک حس خوب از کتابخوانی را تجربه کنید. قیمت مناسب همراه با داستانی زیبا باعث شده است که خرید این کتاب افزایش یابد و تیراژ آن روند رو به رشدی داشته باشد .