سفارش تبلیغ
صبا ویژن

8 دلیل برای خرید کواد کوپتر دوربین دار

8 دلیل برای خرید کواد کوپتر دوربین دار

بخرم یا نخرم سوالی هست که اغلب ذهن مشتریان رو قبل از خرید هر کواد کوپتر دوربین دار درگیر خودش میکنه، پریماتوی 8 دلیل برای خرید کواد کوپتر دوربین دار آماده کرده تا افراد مشتاق به این تکنولوژی راحت تر تصمیم بگیرند

 

قابلیت عکاسی منحصر بفرد و خاص

شما معمولا خانه خودتون رو هر روز میبینید، اما تا حالا خانه خودتون رو از نمای بالا دیده اید؟ شاید برای اولین بار موقع استفاده از کواد کوپتر دوربین دار از تعجب خشکتون بزنه، درسته نمای زیبایی که میتونید با کواد کوپتر دوربین دار بگیرید برای هر مخاطبی میتونه جالب و حیرت انگیز باشه. این دید وسیع و فوق العاده ای که کواد کوپتر دوربین دار به شما میده میتونه ازتون یه ستاره توی شبکه های اجتماعی بسازه. بی شک یکی از بهترین دلیل ها و محبوب ترین دلیل برای خرید کواد کوپتر دوربین دار قابلیت عکاسی و فیلم برداری منحصر به فردی است که این دستگاه به شما ارایه میده.

عکس زیر توسط کوادکوپتر حرفه ای Bugs 3 H گرفته شده که شما میتوانید این کواد کوپتر دوربین دار رو از فروشگاه پریماتوی به همراه عینک واقعیت مجازی تهیه کنید.

 

کوادکوپتر حرفه ای Bugs 3 H?کوادکوپتر حرفه ای Bugs 3 H

 

 

تصاویر ویدیویی بینظیر

دلیل دوم برای خرید یک کواد کوپتر دوربین دار باز هم بر میگرده به شاخه عکاسی. گرفتن ویدیو هایی بینظیر با این دستگاه از تعطیلات با خانواده، مکان های تفریحی، سفر ها، جمع دوستان و غیره میتونه خاطرات بینظیری رو براتون ثبت کنه. در صنعت فیلم برداری اکثر سکانس ها با استفاده از کواد کوپتر ها گرفته میشه، شما هم میتونید ویدیو های بینظیری رو در صفحات اینستا گرام خود منتشر کنید

 

کواد کوپتر?کواد کوپتر

 

 

سرگرم کننده

هیچ چیزی جالب تر از این نیست که کواد کوپتر دوربین دار خودتون رو روی حالت ورزشی قرار دهید، عینک واقعیت مجازی رو بزارید و لذت پرواز کردن مانند یک پرنده رو تجربه کنید. اگر شما هم عاشق پرواز هستید و همیشه آرزو پرواز کردن مانند یک پرنده رو داشتید. با خرید یک کواد کوپتر دوربین دار میتونید این حس رو تجربه کنید و آدرنالین ترشح کنید. حتی میتونید توی مسابقات سرعتی هم شرکت کنید.

 

 

کسب درآمد 

شاید عجیب باشه، ولی اگر یکم زرنگ باشید میتونید از کواد کوپتر دوربین دار خودتون کسب درآمد کنید. برای مثال: عکاسی، تهیه فیلم، اجاره دادن دستگاه، نقشه برداری و خیلی راه های دیگه.

 

ستاره شبکه های اجتماعی شدن

همه میدونیم که عکسهایی که توی شبکه های اجتماعی قرار گرفته میشه اکثرا شبیه هم هست و دیگه این سبک از عکس برداری عادی شده. اگر شما به دنبال ستاره شدن توی شبکه های اجتماعی هستید با یکم خلاقیت و عکس ها، ودیو ها و نما های زیبا میتونید مخاطبین و طرفدار های زیادی رو به صفحه خودتون جذب کنید. تنها کافیست کواد کوپتر دوربین دار خود را بردارید و به مکان های دیدنی رفته و عکاسی و یا فیلم برداری کنید.

?

 

اجتماعی شدن

دوستان زیادی ندارید؟ کافی با کواد کوپتر خودتون به پارک محلتون برید و یا توی محل شروع به پرواز درآوردن کوادکوپتر دوربین دار خودتون بکنید. از تعداد افرادی که به سمتتون میان و ازتون سوال میپرسن و براشون این دستگاه شما جالب هست تعجب میکنید! با یکم صحبت میتونید دوستان زیاد خوبی رو از بین این افراد برای خودتون انتخاب کنید.

 

خرید هلی شات?