سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کوادکوپتردوربین دار خود را چگونه به پرواز دراوریم؟

کوادکوپتردوربین دار خود را چگونه به پرواز دراوریم؟

این سوالی است که تمام کسانی که برای اولین بار میخواهند کوادکوپتر دوربین دار خود را به پرواز دراورند از خود میپرسند.یک سری باید و نباید هایی هست که قبل از به پرواز دراوردن کوادکوپتر دوربین دار خود باید به آن دقت کنید. اگرچه این موضوع ممکن است در بعضی از مدل ها فرق داشته باشه که ما به شما مطالعه دفترچه راهنما رو پیشنهاد میکنیم.

کوادکوپتر دوربین دار خود را در منطقه ای قرار دهید که فضای نسبتا بازی داشته باشد و برای پرواز و فرود مناسب باشد.

به خاطر داشته باشید که اگر هواپیمای بدون سرنشین شما دارای قابلیت بازگشت اتوماتیک است، از این قابلین فقط در فضاهایی کاملا باز استفاده کنید. چون اکثر کوادکوپتردوربین دار در حالت بازگشت اتوماتیک قابلیت کنترل برخورد را ندارند و امکان تصادف و برخورد در صورت نبودن فضای باز زیاد است. همچنین در نظر داشته باشید که از محل فرود و بلند شدن فاصله کافی دارید.

 

تنظیمات دوربین

 

قبل از پرواز اگر کوادکوپتر دوربین دار دارای دوربین هست، اطمینان حاصل کنید که محافظ لنز دوربین را برداشته اید و دوربین خود را قبل از پرواز تنظیم کرده اید.کواد کوپتر دوربین دار خود را حتما تنظیم کنید

 

باتری و شارژ

مطمئن شوید که باتری کوادکوپتر دوربین دار شارژ کافی برای پرواز را دارد. هیچ وقت با باتری کم کوادکوپتر خود را به پرواز در نیاورید.

 

?

سنسور ها را برسی کنید.

هواپیمای بدون سرنشین شما شامل چند سنسور است که قبل از هر پرواز باید کالیبراسیون شوند تا اطمینان حاصل شود که کنترل های شما دارای خطا نیست. هنگام کالیبراسیون، اطمینان حاصل کنید که از مواد الکتریکی مغناطیسی مانند بلندگوها و خطوط برق دور هستید.

 

برسی  سنسور GPS

قفل GPS همانند یک ضامن برای بازگشت کوادکوپتر دوربین دار شما در صورت خارج شدن از برد است. اما در نظر داشته باشید که مکان بازگشت همیشه بروزرسانی شده باشد. اگر موقعیت خانه خود را به روز نکرده اید، هواپیمای بدون سرنشین ممکن است تلاش کند که به مکان قدیمی بازگردد که می تواند دور باشد.

 

محیط را بشناسید

قبل از پرواز نقشه و محل پرواز رو برسی کنید مکان تقریبی برج ها، کابل های برق، سازه های عمودی، درختان، ساختمان ها و دیگر سازه هایی  که ممکن است مسیر پرواز را مسدود کند به خاطر بسپارید. این کار احتمال تصادف را کاهش میدهد.

 

وضعیت جوی

برای امنیت بیشتر کوادکوپتر دوربین دار خود از به پرواز درآوردن آن در آب و هوای نامناسب (بارونی? طوفانی و ..) بپرهیزید. امکان آسیب رسیدن به هواپیمای بدون سرنشین در آب و هوا های نامناسب بسیار زیاد است.